TOP5: NANA’S Fashion – Divatmárka kiépítése önerőből

A Sikeres élettörténetek előadássorozat már a XII. alkalmánál jár. Ezúttal a bolgár származású Drencseva Nati volt a vendégünk, aki pár éve megálmodta és felépítette saját divatmárkáját, a NANA’S Fashiont.

Best-of-street-chic(2)

Személy szerint rendkívül kíváncsi voltam, hogy egy még csak 23 éves lány hogy lett ilyen sikeres, hogyan építette fel márkáját és a personal brand-jét csupán 5 év alatt.

Jogásznak kezdett el tanulni, ám 18 évesen egy londoni út alkalmával határozott úgy, hogy abbahagyja, és valami olyat csinál, amiben igazán kifejezheti önmagát és kreativitásának sem szab határokat. Blogot vezetett hobbiból, majd elvégzett egy divatmenedzsment szakot, később pedig elkezdte létrehozni a NANA’S-t. A semmiből kezdett építkezni rengeteg támogatással és segítséggel, ám mégis egyedül.

Hosszadalmas, fárasztó évek vannak már a vállalkozás mögött. A kézzel rajzolt terveket hosszú utómunka követi, mely komoly és összehangolt együttműködést igényel több varrónővel és céggel, mire a boltokba kerülhetne az álomdarab. Nati saját bőrén tapasztalta meg az üzleti világ nehézségeit, de mára már több viszonteladói üzletben van jelen, és egy saját márkaüzlete is van Budapesten.  Inspirálódni az olvasóiból, utazás alatt szerzett élményeiből és Londonból szokott, a mai napig írja a blogot és kezeli a közösségi médiát, mely szerinte az egész márka alapja, és a sikerének kulcseszköze. Keveset pihen, folyamatosan rajzol, álmodozik, helytáll üzletasszonyként és a soron következő NANA’S kollekciót tervezi.

Natiban abszolút megfogott a kedvessége, amit ő többször naivitásként emlegetett, bár szerintem az önzetlenség jellemzi őt igazán. A Lotus by NANA’S névre hallgató jótékonysági mozgalommal már több alkalommal segített a Bókay utcai Gyermekklinikának, és folyamatosan különböző események lebonyolításával ezt a vonalat szeretné fenntartani. Látni lehetett rajta, hogy szívügyének tekinti a gyerekek sorsát és az ő segítésüket. Nem marketing, nem nagyzolás, hanem őszinte szeretet, törődés és odaadás látszott rajta, ahogy erről mesélt a közönségnek.

A szerintem TOP5 legfontosabb tanulság a Natival való beszélgetés alapján:

  1. Merjünk nagyot álmodni, és ne féljünk letérni arról az útról, amin addig jártunk.
  2. Tartsunk ki a nehéz helyzetekben is, amikor minden reménytelennek tűnik, ezekből lehet igazán tanulni. A nehéz helyzetek fejlődésre késztetnek.
  3. Mindig legyen egy érték, amit képviselünk, ami számunkra fontos.
  4. Bármibe is fogunk bele, csakis szívből csináljuk, átéléssel.
  5. Soha ne feledjük a barátainkat, és azokat az embereket, akik kezdettől támogatnak minket.

17458048_10154169251931199_3930000787130731672_n

Nati és a NANA’S Fashion története mindenképpen inspiráló volt számunkra, motiválóan hatott ránk!

A következő Effemine nagyelőadás is inspiráció témában zajlik, melynek címe: Business Behind Sports – Élsport: Karrier vagy Üzlet? Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk április 5-én 18 órától a Corvinus Egyetemen!

Walter Viktoria

About the author: admin

Szólj hozzá!

Az email címed nem hozzuk nyilvánosságra.